2012 m. balandžio 23 d., pirmadienis

Every Single Night


nusimato antra nemiegojimo naktelė iš eilės (vakar, tiksliau šiandien, nuvirtau parpti 5 ryto).
ta sunki freelancer'io (mh, aš ir vėl freelancer'ė. nebėr mano nuolatinio iliustratorės darbo, nebėr.) duona :)

šios nakties daina:

Fiona Apple - Every Single Night


8 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. dėkui :) sekančias dvi paras neatlaikiau iki 5, nulūžau 3 :))

      Panaikinti
  2. na bet juk ne kiekviena nakti sitaip turbut?:) gal daugiau laisvo laiko atsirado... ziurek i viska pozityviai, auksciau nosi!;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū už palaikymą, tai taip, viskas pakankamai normaliai, nesitęs tai amžinai, "pasiimsiu" keletą dienų laisvų, jei tik nepaskambins dar kas nors ir nepasiūlys dar kokio darbelio :)) noriu dviračio! ir gitaros pamokas pradėti lankyti. tai ir užsigriebiu vienu metu daug darbelių, nes žinau, kad jei ko nors atsisakysiu, kitų pasiūlymų gali tekti laukti ne vieną mėnesį :))

      Panaikinti
  3. O ash visai su nostalgija atsimenu tuos studiju laikus kai viska darydavau paskutinem naktim :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. hehe, aš savo pirmą kursą atsimenu ir su siaubu, ir su nostalgija, visus metus miegodavau vos po 5 valandas,dirbdavau per naktis, bet ne dėl to, kad atidėliodavau, o dėl didelio krūvio :) bet šiaip darbas naktimis neprieštarauja mano prigimčiau. man tai labai žavu, tokia ramybė.. ir tas žinojimas, kad didžioji dauguma miega, o tu štai kuri :) savotiška meditacija. tėtė man nuolat prikaišiodavo telefonu "ir vėl piešei iki 4? kai turėsi šeimą, turėsi grįžti į normalių žmonių ritmą" mh, gerai, tėti :)))

      Panaikinti
  4. zinau kad sunku, mano mylimasis freelanceris programuotojas, visokiu dienu ir naktu pasitaiko :)

    Sandra
    Kur mano raktai?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tu mane supranti :) toks jau tas freelancerių gyvenimas!

      Panaikinti