2012 m. gegužės 8 d., antradienis

petit pois






luk bantik Radharanėj su Gabija siurbėm mėtų arbatikę ir krimtom saldumynus (Čakrą ir Lilą :D ) Atiduokite savo balsą už Gabiją!
Dešinėj - puikus buvusio grupioko paišalas :)


miau niam Pirmą kartą ėjau į kiną viena. Be reikalo praeityje tiek filmų praleidau dėl tos priežasties, kad tuo metu niekas negalėjo man palaikyti kompanijos :) 
p.s. Audrey Tautou - mano mėgstamukė! žavuolė.
  oiseau petite pois

10 komentarų:

  1. Very nice pictures, I love your outfit

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dievinu tavo blogą-už tai,kad čia viskas gražu,subtilu ir miela!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kaip Tau ačiū, Justina! kažkodėl man atrodė, kad mano blog'ą peržiūri gal koks 10 žmonių per savaitę (anksčiau netikrindavau statistikos) ir niekam jis neįdomus, tai Tavo žodžiai labai pradžiugino mane, ačiū :)

      Panaikinti
  3. Monika! net nemaciau, kad fotografuoji:))
    Patiko filmas?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. paparacų ir neturi matyti! :D filmas patiko, mielas :)

      Panaikinti