2013 m. birželio 5 d., trečiadienis

petits moments et petit accident









ankstyvas sekmadienio rytas, minant dviratį. tobula.



šiandien įvyko petit accident. niekada negalima atsipalaiduoti iki galo, minant dviratį (vairuodama išvis milžiniškoje įtampoje būdavau, tiesa, jau šešti metai, kai pūdau savo automobilį garaže, stupid me), nes visada turi bandyti nuspėti galimus aplinkinių veiksmus. jei pamatai vienišą bėgiką, dviratininką ar pėstįjį, dar dar. bet kur du ar, dar blogiau - grupelė - lauk bėdos. tokia ir nutiko šiandien, minu sau maloniai dviračių taku paupiu tarp medžių, klausydama paukštukų švilpavimo, žiūriu - grupelė vyresnio mokyklinio amžiaus žmogiukų atlekia priešais. gražiai sau prasilenkiau beveik su visais, tvarkingai į tako pakraštį, kur ir priklauso, atsitraukus, bet užteko tik akimirkai žvilgtelt į šoną - ir BAC, į mane rėžėsi mergelė, kuri važiavo ne už savo draugės, o šalia. ir sau plepėjo. kaip skridau į pakrūmę! kaip tikras oiseau. gerai, kad link upės nenusiridenau, kas buvo visai realu. visa laimė, kad as savo senuku Žiuljenu puškavau į įkalnę sraigės greičiu, įvykio kaltininkė gi leidosi su vėjeliu nuo pakalnės ir jai nusileidimas ant žemės buvo šiek tiek mažiau sėkmingas nei man. apsiėjau su plačiu nubrozdinimu ties blauzdikauliu ir sumušimu po čiurna, kuris iškart patino (nelaimėlė ta mano kairioji čiurna), mano mielajam Žiuljenui, deja, baigėsi gerokai liūdniau, mano vintažinis dviratis krito nelygioje kovoje prieš šių dienų konstruktą. tikiuosi pavyks jį sutvarkyti. o ta mergina net neatsiprašė! šių dienų jaunimas :) jei su šia moksleivių kompanija nebūtų buvusi ir mokytoja, dievaži, būčiau ją ataudusi (žodžiais, be abejo). o jos klasiokai juokėsi iš jos "ir vėl vožeisi? į ką dabar atsitrenkei, ...? (pasakė dviračių bendramyniko vardą)". mergaitė gal ir turi kokių talentų, bet važiavimas dviračiu, akivaizdu, nepatenka į tą sąrašą. vardan visuomenės saugumo jai reiktų išvis mesti šį užsiėmimą.

o aš už pusvalanduko klibančiu ir visu kreivu, aplankstytu ir su kai kuriom nulūžusiom detalėm ir į kairę nepasisukančiu dviračio vairu jau lėkiau į šokių pamoką, kuri šiandien momentais buvo skausminga :) 
lyg maža dar šiandien  nuotykių - 2 valandas prašokau užsivilkus išvirkščią suknelę ir to nepastebėjau :D



patenkintas kukulis. ir Žiuljenas čia dar sveikas





tėtuks man paruošė kavukės ir šaukšteliu iškrapštė putai šypseną






labas ankstyvas rytas


kaip gražu šokantys žmonės. tango






10 komentarų:

  1. Su dviračiais Vilniuje reikia mokytis iš naujo važinėti, išties... Kas per mada porom važinėti (kaip pikta močiutė pabumbėsiu :) ), kai dviračių takai ir taip siauri?.. O jeigu apie močiutes jau prakalbau, tai čia vienas įvykis, vos nesibaigęs kaip tau: ties Mindaugo tiltu pamačiau greta važiuojančią senjorų porą, kurie gana tvirtai buvo įsitikinę, kad visas kelias priklauso tik jiems. Bandžiau sukti ir į kairę, ir į dešinę, bet mačiau, kad susidurimo abiem atvejais išvengti nepavyks. Staigiai pasukusi į kairę, užmyniau ant pievelės ir sustojau, o senolė dar spėjo man komentarą mestelėti: "Panele, ne ta puse važiuojat". Hm, pagalvojau, jei būčiau važiavusi taip, kaip man priklauso, jūsų (tikriausiai) vyras dabar ristųsi žemyn link Neries (arba, dar įtikinamiau, jo vietoj būčiau aš)...
    Tai štai :) Sėkmės tvarkant Žiuljeną ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. haha, geriausia, kai dar 'gauni' komentarą, kai iš tikro pati turėtum pakomentuoti :) mane stebina žmonių nesupratimas, neatsargumas ir (kad jau bambam) bukumas. kasdien tokių pavojingų situacijų sudaro aplinkiniai, kad aš jau dažniausiai nieko ir nebesakau, tik pakraipau galvą... visų neišauklėsi, tik apmaudu, kad vietoj to, kad tiesiog mėgautumeisi mynimu, kas būtų įmanoma, jei visi paprasčiausiai laikytųsi taisyklių, turi būti įsitempęs ir šaudyti akimis į kiekvieną ir būt pasiruošės bet kam :)

      Panaikinti
  2. Oj, kaip nepasisekė.. Gaila tavo vargšo Žiuljeno, labai gaila. Tikras gražuolis buvo! Bet galėjo ir blogiau baigtis!:D Taip, kad linkiu pasidžiaugti sąlyginai sėkminga baisios istorijos pabaiga!:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. viskas jam bus gerai! jei tik pavyks ratus ištiesint haha :D
      aš tą patį sakau - gerai, kad viskas taip gerai baigės :)

      Panaikinti
  3. Whaaat, vakar toki komenta tau skeliau po situo postu ir jo nera!! Tai jo ir nebuvo ar istrynei?:DD
    Oj juokiuosi balsu, kukuli isvirkscia suknele!:D
    Liudesys del ziuljeno! Tikiuosi greit ir nesunkiai ji patvarkysi! Kazkaip tavo tokie nuotykiai pradejo dazneti, buk atsargi ir nenusilauzk kokios kojos pries kelione!! Gipsas pliaze - so antisexy!:D
    O siaip pasiilgau lietuviskos kavos ir pokalbiu apie viska ir nieka tuo paciu, seniai bebuvom susitike in real life, butinai reiks meetint kai grysi!
    Ai tiesa, dar as va cia bandau issiaiskinti kur man rasti pasto namuka, bet niekaip negaliu to padaryti, tai jei gausi atviruka tiesiai is mano ranku, nepyk, uztat labai grazu isrinkau!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aišku ištryniau, terši man čia eterį savo pezalais... :D
      man irgi, kaip paaiškėjo vėliau, neišsisiuntė laiškelis (tiksliau visas laiškas!), kurį tau per fb siunčiau, taršydama picą (oi tas wi-fi Sardinijoj...)
      eisim eisim kavos ir kokteiliukų! jubiliejų švęst. nusprendžiau, kad švęsiu visą šią savaitę (o gal ir net dvi). va taip.

      Panaikinti
  4. Savaitės pradžioje vos neparašiau panašaus posto :) Tik į mane įbėgo bėgikė. Vaikštinėjo sau pievele šalia dviračių tako, labai susikaupusi ir įnikusi į savo telefoną, ir staiga tik šast (net nepakeldama galvos) - tiesiai į mane. Kažkaip pavyko nusileisti ant delnų (o buvo ir greitis, ir smūgis, ir asfaltas), rankos kojos sveikos, dviratis (ką tik po remonto) irgi nenukentėjo. Na ir bėgikė, regis, liko sveika.
    Visiems būtų paprasčiau, jei žmonės laikytųsi dešiniapusio judėjimo, paisytų skambučio ir suprastų, kad ne vieni važiuoja/bėgioja/vaikštinėja :)

    O su išvirkščiu rūbu irgi teko neseniai pasivaikščioti - į restoraną :D Gerai, kad tai buvo megztukas, nesunkiai persivilkau teisinga puse.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. žmonės labai neatsargūs ir žiopli. na, visko pasitaiko, bet mane, kaip dviračio mynikę, tiesiog šiurpina pakeliui sutinkamų elgesys, kažkaip 'nusišypso laimė' ištisai su pavojų keliančiais asmenimis susidurti :) gerai, kad viskas tau gerai baigėsi, kuo mažiau tokių 'nuotykių'!

      hahaha, na taip, su megztuku mažiau problemų, aš tai sugebu ir apatinius išvirkščius užsimaukšlint, tai, be abejo, mažiausiai gėdinga, nes niekas nepamato, bet turbūt labiausiai juokinga :)

      Panaikinti