2013 m. rugsėjo 23 d., pirmadienis

jardin botanique








































9 komentarai:

  1. Oho, kiek įdomybių, kur čia? :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Viktorija - VU botanikos sode (prie Kairėnų) :) labai gražu! ir plotas didžiuuulis.

      Panaikinti
    2. Monika, o buvau pagalvojus, kad gal tai Vu botanikos sodas, turiu gerą nuojautą rugsėjį :))

      Panaikinti
    3. esi ten buvus? :) gėda pelėda - gyvenu Vilniuje 6 metus, bet tik šį rugsėjį pirmą kartą ten apsilankiau...

      Panaikinti
    4. Man gėda, nes dar nesu buvus :D

      Panaikinti
  2. Aš tau jau tris savaites ieškau gražaus atviruko, bet kilnoju kilnoju, nu ir nei vienas nepriverčia pagalvoti "O, Monikai patiktų" :))
    Nuotraukos labai gražios, kažkaip praėjusia vasara kvėpuoja... :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gintare! prieš keletą dienų šmėstelėjo mintis, kodėl man Gintarė neparašo... ką tik suvokiau, kad tai aš tau neatrašiau į paskutinįjį tavo laišką. o dievai!
      o atvirukai man patinka, kad ir kokie jie būtų, juk svarbiausia - žmonės, kurie juos siunčia :)

      Panaikinti
  3. Atsakymai
    1. savaitės pabaigoj eisiu pirkt tau dovaną (tikiuosi bus ready), tai kol neturiu - ir nerašiau tau :DD

      Panaikinti