2013 m. kovo 15 d., penktadienis

.


bonsoir.
jau pakankamai seniai gavau iš flickr laiškutį, įspėjantį, kad "dalis" mano nuotraukų dėl neaiškių priežasčių iš privačių tapo viešai matomomis, dėl to jas flickr personalas, kaip gerbiantis mano privatumą, ištrynė. ok galvoju. ir tik dabar prabėgau per senus savo įrašus... na ką, vaikyti.  [iš tų įrašų, kiek peržiūrėjau] koks 80% mano blogo liko tuščias. gaila, labai gaila.

jei kam patiktų, ką pin'inu, galit mane follow'inti pinterest'e :))



3 komentarai:

  1. Nieko, bus naujų nuotraukų! O aš taip galvojau, kodėl šio blogo savininkė dar neturi Pinterest paskyros, atrodė neįmanoma :D Ir štai, įrodymas, kad vis dėlto lankaisi ten. Kodėl man tai tapo svarbu? Nes man atrodo Tavo mėgiami dalykai (paukščiukai, rengimosi stilius, mėgstami daiktai, interjero suvokimas) labai panašus į mano, net labai, tad radus ,,artimą sielą", man įdomu ką dar ji gali parodyti. :}}}

    P.S. Lankausi Tavo bloge vos ne kiekvieną dieną, laukiu įrašų, nuotraukų, įkvėpimų, tad rašyk rašyk, nes turi kam tikrai :) sėkmės!

    P.S.S. Mano Pinterest paskyra: http://pinterest.com/dievinu/

    Ir atsiprašau, jei užpininsiu daug dalykų iš Tavęs, nes jaučiu kad taip ir bus. :>>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. perskaičiau komentarą ryte, labai pradžiugino, ačiū ačiū tau!!
      visada, kurdama naują įrašą, pagalvoju, hm, na, pažiūrės gal keli žmogiukai... niekad nemaniau, kad yra apsilankančių čia vos ne kasdien, galbūt dėl to, kad didžioji dalis niekada nepalieka komentaro (nors ir aš pas kitus komentuoju labai retai:)) )

      pinterest'o paskyrą susikūriau jau prieš kurį laiką, tik nieko nepin'indavau, o... išsisaugodavau patikusias nuotraukas kompe (smart). tai kai prieš porą dienų nusprendžiau visgi susikurti kelis board'us, tokį milžinišką nuotraukų srautą paleidau, kad net vienas žmogus nustojo mane sekti, turbūt labai užknisau. o kaip juokiausi tai pamačiusi!

      Panaikinti
  2. Matai, kai atrandi asmenybę, kuri panašiai jaučia aplinką, tada pradedi domėtis tuo, ką ji rašo. Be to, mano vienas iš dienos ritualų yra blogų patikra, kadangi na nuotaiką pakelia, įkvepia. Tad visada yra toks džiaugsmelis, kai pamatau naują įrašą :))) O ir pradėjus rašyti 4 jau (?) blogą, atsirado natūralus domėjimosi kitais ir komentavimo noras :D

    O ir aš pinininti pradėjau neseniai, kai tik sugalvojau savo blogo koncepciją :)) bet net ir jei dauug pininu, tai tik dėl savęs pirmiausia. Oh, dabar net kažkaip atplaukė prisiminimas, kai mačiau Tave gyvai DeŽavuke :DD

    AtsakytiPanaikinti