2013 m. gegužės 25 d., šeštadienis

trumpai



šiais metais susižadėjo/tuoksis visai nemažai žmonių 
iš man artimos aplinkos, meilės metai :))
ką tik grįžau iš vestuvių ceremonijos bažnyčioj. ką galiu pasakyt - nemėgstu aš vestuvių. nors tuokėsi žmonės, kuriuos aš mačiau tik antrą kartą gyvenime, bet per neilgą ceremoniją sugebėjau apsiverkti du kartus. ne tai, kad kukliai ašarėlė ištryško, 
bet upeliais per visą veidą tekėjo. kažkaip net gėda, 
net poros giminės ir draugai laikėsi normaliai, o Moncytė verkė.

ne, nemėgstu aš vestuvių.
bijau ir pagalvot, kas bus per mano draugų vestuves rugpjūtį. 
be raminamųjų į jas net neisiu.



2 komentarai:

  1. mano didziausia baime, kad as galiu uzsikukcioti per savasias... bet nebedaug laiko teliko paneigti arba patvirtinti si spejima :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tą patį svarsčiau aš šiandien bažnyčioj, tik bėda, kad aš nekūkčiočiau, o kaip krioklys šniočiau ašaromis, ne kaži koks vaizdelis būtų, o ir nuotraukose raudonu veidu nenorėčiau būt įamžinta hahaha.
      sveikinu su tavo artėjančia gražia švente!! :)

      Panaikinti