2012 m. birželio 15 d., penktadienis

merci ♥



įrašas, kurį nešiojausi galvoje/mintyse/širdyje kurį laiką, turbūt kokį mėnesį ar panašiai.
parašysiu trumpai. kurį laiką kartojuosi kai kurių tinklaraščių komentaruose, kad žmonės - lobis. žmonės - dovana. neįkainojama. padedanti mums tobulėti ir augti. natūralu, nors ir nesinorėtų, bet jei taip yra, turbūt taip turi būti - žmonės ateina į mūsų gyvenimus ir išeina, vieni anksčiau, kiti vėliau, kol kas dar gyvenu per mažai metų, kad galėčiau pasakyti, ar būna tokių, kurie pasilieka visada.
pamenu, su vienu žmogum kalbėjom, kad "tikrai palaikysim ryšį, tikrai tikrai".
bet žinok, nors ir neskaitai šito mano puslapėlio, kad jazminų arbata man dar kone ketverius metus priminė tave :) tik visai neseniai pagavau save, kad štai jau kurį laiką nebekelia tokių asociacijų... ką gi, memories fade.
po velnių, tų lobių mano gyvenime taip mažai.
ačiū, kad esat mano gyvenime.
ačiū, kad buvot.


thank you for being in my life. 
♥ for those who were and for those who still are.
















10 komentarų:

  1. ne į temą, bet labai graži išleistuvių (kaip spėju) suknelė.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū, Marija. bakalauro diplomų įteikimų suknelė. pernai vasarą :)

      Panaikinti
  2. Atsakymai
    1. nulaistytas ašaromis :) kažkaip susigraudinau berašydama.
      ačiū!

      Panaikinti
  3. Pasikartosiu - labai grazus irasas:)
    kaip mokykloj budavo, kad pries kontrolini pasneki ta tema su draugu ir ismoksti dar daugiau nei skaitydamas pats knyga, tai ir metams begant supratau, kad taip yra ir realiame gyvenime. Bendraudamas su kitais tu augi, keitiesi, tobuleji, mokaisi is kitu. Daugiau visko pasisemi sau po bendravimo su kitais zmonemis. As dabar tokiam keistam periode, kada iseina zmones is mano gyvenimo, bet del to nesikremtu, reikia tai priimti kaip neisvengiamybe, uztat atsiranda vietos naujiems:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. ooo, jetau, kokia tiesa... Net keista, atrodo, kad mano mintis kazkas (Tu, aciu!) eme ir uzrase... Grazu :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Toks už širdies griebiantis: tikras ir nuoširdus įrašas. Aš kažkaip sunkiai prisileidžiu žmones, tačiau dar sunkiau juos paleidžiu iš savo gyvenimo.

    AtsakytiPanaikinti