2012 m. birželio 19 d., antradienis

peonies



1
1 du
2
3
4
5
6
7
8
9
10
m

8 komentarai:

  1. Tes photos sont très belles.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Eik tu SAU su tais bijūnais :/ Įdomi ta Tolstojaus knyga? Pati tokią turiu, bet nežinau ar noriu skaityti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. pirkau ją pavasarį, bet, gėda prisipažinti, dar neskaičiau, vieno protingo žmogaus nuomone, Tolstojaus kūryba nuobodi, negaliu nei paprieštarauti, nei paneigti, nes šio rašytojo kūrinių netekę skaityti (ir išvis iš rusų klasikų tik Dostojevskis pažįstamas). :)

      Panaikinti
    2. Matyt, esame nebe ta karta, kuri skaito vien rusų literatūrą... Nes kai su mama kalbu, tai girdžiu vien rusiškas pavardes, kurios man, gaila, bet nieko nesako :)

      Panaikinti
  3. Visi dabar erzina su bijunais :)

    Pernai maciau ir pas mus pirkti vienoje parduotuveje, o siemet neradau.

    Patinka man labai bijunai. Primena vaikyste, nes po langu zydedavo...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. pastebėjau ir aš, kad vienu metu prikepta nemažai bijūniškų įrašų :)
      tas pats ir man - tėvų namuose, sode, tarp gausybės mamos gėlių prisodinta ir bijūnų.
      pagalvojau, kaip seniai buvau namie, nei žydinčių vyšnių mačiau (tėtė atsiuntė jų nuotraukas telefonu), nei bijūnų (tėvai jų man privežė atvykę aplankyti)...

      Panaikinti
  4. Ne viename bloge pastebiu bijūnus, net per monitorių jaučiasi kvapas :) man labai patinka bijūnai jau tas kvapas, pripildantis namus. Gaila, kad labai jau greitai jie peržydi - vos dvi savaitės ir viskas.

    AtsakytiPanaikinti